en dag ska jag tillbaka!!

Ledens har inte skrivit på ett tag nu. Är så otroligt stressad över allt bara. Skolan börjar nu, jag måste skaffa ett bra jobb (eftersom dom andra f*ttade sig) salsa gruppen kommer splittras om inte killarna kan skärpa till sig och jag står i skuld till pappa. Och i dag är Christoffer på lunch med en kompis kompis som bara ville äta lunch. Brudar är inte sådana, men det kan jag inte förklara för honom. aja, pallar inte fundera mer på det nu. Alltså all den här onödiga stressen!! Måste ha fått det av mamma hon är precis likadan. Pappa är iaf underbar och lånar mig pengar så jag får ha kvar lägenheten. Men nu har hela sommaren gått och det är daggs att hitta ett jobb så han slipper ge mig mer pengar.

Kanske ska träffa Haley i dag, om jag orkar. Vi är båda lediga hela veckan. Vi är iof båda två panka också =(

Skulle vara så skönt om vi inte var det, skulle ta med mig henne tillbaka till Teneriffa. Det var så jävla skönt att vara borta. Man kunde skita i allt, och bara ha det otroligt bra. =)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack, va gärna med och tävla :)

2008-08-12 @ 16:05:34
URL: http://sandish.blogg.se/
Postat av: ChrilleJ

Läste din kommentar hos "blondinbellas" kille....hahaha..



Om man är tillsammans borde man väl även kunna använda toaletten när den andra befinner sig där??

2008-08-12 @ 17:50:31
Postat av: Daniel

Hej på dig, hoppas du har haft en underbar dag!!

2008-08-12 @ 19:46:34
URL: http://pappsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0