" Hästen skenar"

Vaknade i dag av att telefonen ringde. Gårdagen blev inte som planerat jag träffade inte Christoffer eftersom han inte mådde bra. Så jag åkte in till stan och gick på krogen med Micke och Sandra. Slutade hemma hos Micke med natt bad i havet. (Svin kallt).  Jag hade iaf väldigt kul =P

I dag när telefonen ringde ville jag dö, det var Christoffer som ville åka till Ikea. Torr i munnen och sprängande huvudverk försökte jag förklara att jag var lite bakis =S slutade iaf med att jag en kvart senare sitter i bilen på väg till Ikea. Det var (trots bakfyllan) jätte trevlig att gå runt där. Även om Christoffer var grinig och stressad. Han är otroligt söt när han blir så där grinig =D

Nu ligger jag hemma och funderar på hur jag ska planera min dag. Har salsa träning i dag kl.18 som jag måste hinna till sedan ska jag på club G med Christoffers syster Bella. Måste bli av med huvudverken till dess =S

Ska kanske försöka sova en timme till kom inte hem fören halv 5 i dag.


Bye Bye
 

jävla turister =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0