"kaffe!"

I går skulle vi dansa men det blev bara jag och Hanna-li eftersom dom andra inte kom. Och fy fan vad vi fick jobba! Ni vet hur det är när man varit ute och sprungit och mår så där illa efter och det gör ont i hela kroppen. Det var jag och Haley i går. Mådde så dåligt när vi gick till bussen efteråt =P

Jag skulle träffa Christoffer också, kände mig såå fräsch. Fick berätta att jag varit på träningen och måste låna hans dusch innan han ens får en kram av mig. Som tur var så blev det inte så pinsamt eftersom han också varit och tränat =D haha tur ska man ha ibland, eller hur !?

Nu ska jag snart ut och springa sedan har jag dans i kväll igen.

Hoppas på att jag hör nått från nya jobbet i dag annars får jag ringa och kolla nära jag ska börja.


Bye Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0