"Min pappa är ju sten rik"

Jag han aldrig till salsan utan får ta det på söndag i stället. Var hemma hos Bella kl halv 7 skulle göra oss i ordning innan vi åkte hem till natta på förkrök. Som vanligt har man kläd ångest och rusar runt som en galning. När man provat vart ända plagg man äger så bestämmer man sig för det första man provade. ( samma visa varje gång). Va gjorde hallon smoothies med vodka för att lugna nerverna. =P Fast vi hade god tid på oss så fick vi springa till bussen. Hemma hos natta blev det fler drinkar och väldigt mycket tuttprat.  lagom glada bar det av till club G. hur trevligt vi än hade så blev vi inte långvariga. Jag sprang runt med en kompis till Bella och letade efter hennes flickvän som skulle vara där. Hann inte med så mycket mer innan Bella sa att det hade blivit för mycket. "Snygga killar som man vill ragga på ska inte stå och ta varandra på rumpan" haha det kan jag iof hålla med om. Så redan efter två timmar rörde vi oss hemåt. Skulle möta Christoffer hemma hos dom så jag åkte med Bella hem.

I dag blir det antingen en lugn kväll med Christoffer och film eller salsa på Hard rock =D

Skriver mer om det senare.


Bye Bye

  
SÅÅÅÅ SEXIGA!! =D


Kommentarer
Postat av: Per

Vem är sten rik? Menar du Sten Erik? :)

2008-08-02 @ 17:16:13
URL: http://stpete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0