"När jag blir rik, då kan du få köra evo"

I förrgår satt jag med Haley hemma hos Sergio och drack vin och tittade på film. Vi såg dagboken, världens bästa film genom tiderna!!

Trodde inte Haley skulle gilla den, drama är inte hennes grej direkt. Men hon älskade den, haha. Lagom full drog vi till andres och träffade killarna för att dansa. Vi hade riktigt kul och var inte hemma fören halv 5 på morgonen.

I går blev jag matförgiftad och låg på toalettgolvet hela morgonen. (Blää)

Mådde däremot jätte bra på kvällen och åkte till cross banan för att titta på Christoffer när han tränade några killar. Det var jätte kul att se honom på banan igen. Trodde inte det skulle hända igen efter olyckan. Men han körde till och med några varv, det var kul att se.

Sedan åkte vi till mc Donalds och hämtade hem mat. Satt hemma hos hans föräldrar och åt och tittade på tv hela kvällen.

Nu sitter jag hemma och tittar på One Three Hill. =D (ska städa snart) =(


första kvällen jag träffade Christoffer. haha
vi var i sumpan och festade (kanske syns)
glada,galna och jag är mörkhårig =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0