"Och nu har hon ändå mer självförtroende..."

Jaha, pappa tyckte inte jag skulle permanenta håret =( jobbigt! Har funderat på det länge nu och många säger att jag borde göra det. Jag lockar ju ändå håret när jag ska ut. (oftast) aja, vi får se hur det blir med det.

I kväll blir det iaf Hard rock med Hanna-li och salsa gruppen. Christoffer orkade inte eftersom att han ska på 75års kalas. Det var ett tag sedan som jag dansade så de ska bli kul =D

Gruppen ska uppträda i höst men just nu känns det som om de inte kommer bli av. jag är trött på att vi står och trampar på samma ställe och Hanna-li och hennes danspartner har bråkat så...

Orkar inte sitta och fundera på det nu. För nu ska jag äta middag och sedan måste jag börja göra mig i ordning.


Bye Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0