sånt är livet!

Kom precis hem från Christoffer. Vi hade världens mysigaste morgon!

Vi sov ut ordentligt i hans nya helt otroliga lägenhet! Sedan drack vi kaffe och åt frukost ute i solen. Hans grannar är jätte trevliga.=) Vi tog en promenad längs med vattnet till badstranden och tillbaka. Myste i soffan och tittade på sex and the city filmen innan jag skulle åka hem och han skulle träffa Martin.

När jag satt och väntade på tåget ringde min rektor och berättade att skolan bytt lokaler och att jag börjar redan i morgon kl 9.00. sedan ska vi allihopa till stan och äta lunch innan vi ska på någon teater. Blev lite chockad eftersom jag trodde att vi skulle börja först på onsdag. =S men men sånt är livet.

Ska kanske tillbaka till Christoffer på middag i kväll. Får se hur det blir med det.

Någon mer som börjar kolan igen i morgon??


Kommentarer
Postat av: Sussie

Christoffer?! Så Linus är glömd nu då?

2008-08-24 @ 18:57:09
Postat av: kristin

Svar: haha nej tyvärr så var det ju inte det;)

2008-08-24 @ 20:13:46
URL: http://chrisstine.blogg.se/
Postat av: kristin

Svar: haha nej tyvärr så var det ju inte det;)

2008-08-24 @ 20:13:46
URL: http://chrisstine.blogg.se/
Postat av: tilda

sussie?? vem är du :S nej klart han inte är men du kan ju fråga hur han betätt sig på senaste tiden. vi skulle vara vänner men det sket sig om man säger så...

2008-08-24 @ 23:52:20
URL: http://tillantilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0