sjuk =(

Tog en taxi hem till Christoffer i går kväll efter några öl med Haley på China. Mådde inte så bra och hade fof ont i mitt knä så pallade inte åka tåg och buss. ( lat kanske man kan säga )

Sedan låg jag hela natten med feberfrossa och skakade och fick inte sova alls. Stackars Christoffer som skulle jobba och plugga i dag han fick inte sova mycket han heller. Slutade med att jag gick upp och la mig i ett varmt bad. Vilket hjälpte lite grann. Sedan bäddade ag ner mig i soffan för att låta Christoffer sova iaf en timme.

Vid frukosten var han världens gulligaste kille! Kramade om min och pussade mig i pannan och berättade hur mycket han tyckte om mig. Precis vad jag behövde den här morgonen. =)

Nu har jag legat i sängen hela dagen och försökt att sova.

Hoppas allt känns bättre i morgon !!



varma drycker är bra om man har ont i halsen, eller hur??

Kommentarer
Postat av: Ida

Vilken fin bild, gulligt med hjärtat!

2008-08-17 @ 23:45:57
URL: http://idarystad.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

jajjemän varma drycker är bra mot halsont

2008-08-19 @ 15:24:45
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0