då var julen slut

ja, vad ska man göra nu då? julen är slut och all stress som bortblåst. den känslan fick man känna typ en halv dag. för sedan skulle man ut och handla upp alla presentkort man fått och det var inget annat än stress i täby c. Och sedan hade Vi folk här i lördags och spelade poker. så det blev till att städa en del och i går satt vi några stycken och tittade på film. den var för läskig för mig =( jag tittade på halva för att jag lovat min älskling men sedan var jag tvungen att gå. jag pallade inte! hatar läskiga filmer!
och i dag ska jag städa efter filmkvällen, vara barnvakt till hunden och Rickard ska hämta upp Patrik eftr jobbet och komma hit. och så får jag ju inte glömma middagen.
sedan är det nyår på onsdag och jag har ingen ning om vad jag ska göra! Prinsens mamma kommer förbi på dagen sedan har jag ingen aning!
så julstressen hann knappt försvinna innnan nyårsstressen kom....
men det är lugnt, det löser sig. =)

måste också säga att jag har världens bästa kille! han är helt underbar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0