förvirrad

Jaha det här är lagom sjukt! När jag vaknade hemma va jag helt säker på att det var torsdag. Och det känns fof som om det är torsdag. Jag VILL att det är torsdag. Det kan ju bero på att jag först blir väckt hemma hos Rickard för att han ska till jobbet och sedan kommer hem och somnar om. Det blev två nätter för mig =)

Redan innan jag klivit ur sängen i dag började telefonen att ringa. Massa saker som skulle förklaras efter de som hände mellan barnen på jobbet igår. Så nu är jag vaken! Ska gå och duscha nu och sedan hämta Filippa på dagis. =)




Varför har vi ingen snö!!!???


Kommentarer
Postat av: J

Tack själv, allt är det nåt liksom =)



I somras bojkottade jag tisdagar och gjorde om dom till fredagar istället. Bra idé kan tyckas, men det gick åt helvete. När jag hade firat fredag och lördag så var det ju riktig fredag och lördag, men då hade jag glömt göra planer så jag satt hemma och ruttnade på de riktiga helgerna istället.

2008-12-10 @ 15:16:11
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: Daniel

Ja säg det, hoppas på snö åtm före jul!!

2008-12-10 @ 18:48:53
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Sessan is bride to be

haha, söt du är då =)



Jag harinte bloggat så mycket om bröllopet för att det inte händer så mycket just nu. det mesta är fixat för dethär halvåret. Men jag lovar, efter nyår händer det grejer! Konsultation om vilken frisyr jag ska, välja ring !!!!! Åhh, ring!!! Blommor, dukning, inbjudningskort... you name it och det kommer vara bröllopsyra på bloggen!



vi ska åka till ett mycket fint och exotiskt ställe, ska stanna på tre ställen sammanlagt =)

2008-12-11 @ 15:54:10
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0