kvällen innan

Jag och Rickard har precis lagat en jättegod middag =) Fågel var här med oss också och åt dagen före middag ;P
kräftstjärtar med frästa championer och kantareller i en jätte god sås med färsk pasta till och fetaost sallad med lime dressing. det blev otroligt gått! Och nu sitter jag här mätt och belåten och smuttar på det sista i mitt vinglas.
Och snart ska vi titta på en film och bara mysa i soffan.

i morogn är  det jul igen!!! jag är som ett litet barn när det gäller jul om det inte var för att jag inte är helt dum så hade jag nog fof trott på tomten =)
 
Hoppas alla får en trevlig jul!!!


Kommentarer
Postat av: Per

hoppas det blev en bra jul!

2008-12-27 @ 14:49:57
URL: http://stpete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0