Måndag

Jaha då var det måndag igen. =S
helgen har varit jätte bra. började fredagen i kalhäll där rickard kände någon som fylde år. 
sedan lördag var det lucia på skansen. man såg tyvär inget alls eftersom det var aldeles för mycket folk.  så det blev grönalund istället. och jag fick gå lustigahuset. ( vet inte ricktigt vad Rickard och Jocke tyckte om det, med gammlingar vet ni =P ) Efter grönan åkte vi hem till Jocke på lidingö och lagade mat. sedan blev vi kvar där hela kvällen. Jocke kände någon som hade fest. ja, och det tackar man väll inte nej till. =P

(kommer bilder från helgen så fort jag kommit hem och kan fixa det)

nu ska jag sitta och halvsova till kl 15 då jag måste gå till jobbet.
bye bye

Kommentarer
Postat av: Rickard

HAN är gammal. INTE jag!! Jag har långt kvar till 30 Matilda!! S j u hela långa år! Eller ja, 6 och ett halvt ;)

2008-12-15 @ 14:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0