rättvisa?

min söta Rickard (som jag faktiskt kan kalla honom =P ) fick mig att titta på titanic häromdagen. jag grät som ett litet barn och kom dessutom fram till att det var jätte obehagligt att se all panik. instängda i småutrymmen med massa vatten. fy fan! jag vet att jag själv har jätte fobi för små utrymmen men trodde inte jag skulle ha problem med att se det på tv/film. jag menar att jag fick titta på filmen och inte ricktigt tycka att det var så jätte kul. (skakade i hela kroppen trots att det va på film) det ända han fick göra var att äta sushi. hur farligt är det?
aja, filmen var ganska bra ändå, men jag lär ju aldrig se den igen.

i morogn kommer det massa folk till rickard så vi ska väll festa lite. hoppas på en lyckat kväll.
men innan det ska jag träffa hanna-li inen  i stan och ta en fika sedan ska jag förbi min coach och hinna tillbaka hit innan kl6. kommer att få stressa som aldrig förr. men men...
på lördag ska jag på julbord med pappa och hans familj i bro tror jag. pappas fru ewa fyller år också.
ska bli ganska kul faktiskt =) känns som det var en evighet sedan jag träffade pappa. tror dessutom att jag och syrran har en dela att prata om ;)

har det där dumma nyårslöftet att tänka på också. jag ska börja träna igen. vilket inte bara betyder att det är att gå till ett gym och fixa. utan jag måste till läkaren först och få ny astma medicin. fan! det kommer bli dyrt att börja träna igen.
ska kolla upp salsan också. är jätte sugen på att börja dansa igen. Rickard har lovat att vara med också =P
man kanske ska skicka honom på kurserna först så att han kommer ikapp mig =P haha nej, jag går om allt från början.

oj, vad jag skriver mycket nu=) var kanske lite sugen på at skriva av  mig.


Kommentarer
Postat av: J

sv: Jag önskar också jag hade en egen hund (a)! :)

2008-12-18 @ 16:35:37
URL: http://dressage.blogg.se/
Postat av: Spiderchick

gott med julbord

2008-12-18 @ 19:35:40
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: THOWE

tack för ditt långa inlägg sis<3 tack för att du bryr dig :) ses på lördag, längtar!<3<3

2008-12-18 @ 21:38:13
URL: http://thowes.blogg.se/
Postat av: Daniel

Gött med julbord!

Å kul att du blir på bra humör!! :)

2008-12-19 @ 22:36:42
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0