snart jul!!!!!

Jaha då är det julafton i morgon då =)

Men jag måste berätta om helgen först. I fredags hade vi fest hos Rickard vilket var riktigt kul tills man kom fram till att Åkersbergas största slampa försökt hoppa på MIN Rickard i sängen! Fy fan! Det värsta är att hon visste att vi är tillsammans. Ja, lte smått grinig på den slampan.

En hel del glas gick sönder under kvällen och lite små bråk annars var det lyckat.


Under lördagen så var jag på julbord med pappa och Ewa. Det var ganska trevligt. Och i söndags fick vi god köttgryta av Rickards mamma =)

Det var lite kort om helgen.

Igår firade jag jul hemma hos pappa eftersom att dom ska åka till Karlstad och fira jul med Ewas systrar. Jag fick 6stycket glas och choklad body paint av syrran och bror. ;) Sedan fick jag en ny dator av pappa och Ewa. Så det var ju en lyckad kväll måste jag säga.


Kom hem till Rickard senare på kvällen och möttes av ett lik. Han är såå trött!

Och det är nog mitt fel =S men men, lite får han stå ut med ;)


Idag ska jag städa lite här. Jag ska diska och skura och sedan ska jag se om jag kan få bort tuggummit som någon mojsat fast i julduken under festen i fredags.

Och om jag hinner ska jag ta en tur till Täby centrum för de sista julklapparna. =) och det kan ju bli riktigt intressant dagen innan jul och alla har fått lön!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0