på benen igen

Usch vilket jävla väder det är! För inte så länge sedan satt jag och drömde om snön men det kommer ju aldrig ske. Det bara regnar och regnar. Det är mörkt också. Nr man vaknar på morgonen är det mörkt och när man kommer hem på kvällen är det minst lika mörkt. Som min kära vän Fågel sa. "När jag cyklar till jobbet på morgonen är det mörkt och regnar och när jag cyklar hem är det mörkt och regnar" .

Palla när ska vi få vinter!? Och om vi nu inte ska få en riktigt vit och kön vinter i år heller så skulle det iaf betyda att det snart är vår och sommar. =)

Man kan iaf få be att det ska sluta regna. Mina skor blir förstörda.


På Torsdag ska jag till min coach, hoppas på att kunna lägga massa skit bakom mig och kunna leva mitt liv igen. (var inte orolig Christoffer, jag pratar om annat skit ändig )

Men ni som vet vad det handlar om kan ju alltid hålla tummarna för mig. =P

Jag hoppas iaf på att få tillbaka gamla glada Matilda igen och jag vet att fler av er också vill ha mig tillbaka som den jag en gång var. ;)


I morgon ska jag göra ett sådant där segt ryck och tvätta massa kläder =(

Fy fan vad man önskar att man bodde hemma ibland!


Kommentarer
Postat av: nathalie

Ja visst är dem fina :D

2008-11-11 @ 23:09:28
URL: http://scherzinger.blogg.se/
Postat av: stephanie

haha jasså det tycker du ;)

2008-11-12 @ 13:16:15
URL: http://stephaniieo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0