dumma Micke

Jaha då börjar man bli sjuk igen då. Fett trist! Man vill ju vara frisk på lovet. Men nej... nu ska Matilda gå och bli sjuk igen. Fast mycket till lov blir det ju inte. Jag kommer antagligen att jobba hela lovet ändå. Inte med Filippa och Jacob, utan på fritids.

På lördag blir det hej då till kära Micke =(

Han ska åka till Kanada i 6 fucking månader. Och det är inte bara tråkigt för att han åker utan också för att jag fick följa med men inte hade råd. Skulle så gärna sticka härifrån. Och jag hade chansen men det kostade ju tydligen en förmögenhet!

Jag kommer iaf sakna dig jätte mycket! Och du kan ju räkna med att jag kommer och hälsar på. Du har fof lovat att lära mig åka skidor =)



sandra och min knasis =P
kom tillbaka fort som fan för jag kommer sakna dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0