Dublin

Det var ett tag sedan jag bloggade nu. Ledsen för det. Har haft mycket att göra och så kom jag inte hem fören i går. Jag trivs jätte bra i skolan och på nya jobbet och det är helt underbart!

Livet leker =D den 29 september åker jag till Dublin med skolan vilket ska bli jätte kul. Jag ha ju bara varit utomlands två gånger i mitt liv. (Om man inte räknar med Finland och Danmark =P )

I helgen hände inte så mycket jag dansade både fredag och lördag och så firade vi lisas födelsedag. Christoffer var på Kinnekulle och körde med evo-klubben. Och han vann till och med racet =)  

Och nu är det snart helg igen =D


Kommentarer
Postat av: Rebecka

åh vad fuskigt att ni får en Dublin resa genom skolan :P

2008-09-10 @ 00:15:45
URL: http://rebeckamarianneandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0