Lurad.. igen??

Har inte skrivit på ett tag nu. Har inte orkat. Min prins gjorde slut med mig för ett tag sedan och jag har bara gått runt i en dimma. Trodde på att allt skulle bli bra den här gången jag litade på det han sa till mig. Jag litade på att när han sa att han lärt sig nått förra gången och ville försöka igen, att han menade det. Men tydligen inte. Lurad igen, känner sig så jävla dum! Man öppnar sig för någon, ställer upp i vått och torrt och får sedan det som anledning till att han ska göra slut. Låter som ett väldigt fint sätt att säga att han inte vill vara med mig på men ändå. Vi ar gått igenom massor tillsammans och han säger fof att han känner för mig men det går tydligen inte på¨rätt sätt eller nått. Palla!

Aja, jag ska iaf försöka ta tag i mig lite och börja skriva igen. Hoppas alla har haft en bra fredag  och början på en underbar lördag =)



bjuder på den härhemska bilden igen från första kvällen som jag träffade Christoffer.
träffade honom först på cross banan sedan drog jag med honom och micke till en fest hemma hos nicki i sumpan och sedan den kvällen var  det bara vi i hela världen....


Kommentarer
Postat av: Sessan

Hatar kollektivtrafik överlag... förstår inte vad det är som är så svårt??!"

2008-09-20 @ 13:47:33
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0