McDonald´s

Jaha, efter jobbet i går åkte jag direkt till Christoffer. Jag cyklade faktigst och det var jätte mysigt. Vägen från mitt jobb hm till honom är en jätte mysig cykelväg längs med vattnet. Underbart! Vi tittade på idol =) alltid lika underbart. Och nu ska jag snart in till Stureplan och möta min klass. Vi ska till McDonald's på studiebesök. Varför man nu gör det i trean =S aja, sedan ska jag nog träffa Haley och ta en fika.

Christoffer åker bort över helgen och har massa saker som händer så jag kommer inte få träffa honom på 7 dagar nu =( inte kul alls!! Kommer sakna honom jätte mycket!


Kommentarer
Postat av: JENNA

ha en bra dag! :D

2008-09-04 @ 10:56:17
URL: http://gucciime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0